کد خبر: ۷۱۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
گروه بین الملل: رنو حدود یک سال پیش به کلی و سوپرمینیفیس لیفتی در میانه چرخه ارائه کرد، بنابراین طبیعی است که معادل کراس اوور آن نیزمورد توجه قرار گیرد.
رنو کپچر جدید دارای تریم آلپاین اسپریت می شود

گروه بین الملل: رنو حدود یک سال پیش به کلی و سوپرمینیفیس لیفتی در میانه چرخه ارائه کرد، بنابراین طبیعی است که معادل کراس اوور آن نیزمورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرخودرو، کپچر مدل 2024 از جدیدترین زبان طراحی با چراغ‌ هایLED در روز و لوگوی الماسی بازسازی ‌شده پیروی می ‌کند. کل نمای جلو بازطراحیشده است.

در قسمت عقب که چراغ‌ های عقب شکلCخود را حفظ کرده‌اند، اما اکنون گرافیک متفاوتی دارند، تغییرات کمتری وجود دارد. رنو نشان خود را بر روی درب عقب به‌روزرسانی کرد تا با آخرین هویت شرکتی مطابقت داشته باشد، و به نظر می ‌رسد که اگزوزهای جعلی اکنون (خوشبختانه) متعلق به گذشته هستند. امیدواریم این نشانه‌ای باشد که این روند آزاردهنده شروع به از بین رفتن کرده است.

تریم جدید آلپ این اسپریت جایگزینRS Line قدیمی در بالای خط تولید شدهاست. مشتریان می توانند از بین 14 ترکیب رنگ دو رنگ و به همان تعداد رنگ انتخاب کنند.ارزان‌ترین کپچر مدل 2024 بر روی چرخ ‌های فولادی 17 اینچی سوار می‌ شود، اما می‌ توانید به‌ صورت اختیاری آن را به آلیاژهایی با همان اندازه ارتقا دهید یا برای آلپاین اسپریت تا 19 اینچ بروید.

فضای داخلی آشنا به نظر می رسد (در نهایت فقط یک فیس لیفت است) اما صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی اکنون 10.4 اینچ اندازه دارددر حالی که بزرگ ترین پنل ابزار دیجیتال دارای قطری برابر با 10.25 اینچ است. با کپچرمدل 2024، رنو تمام چرم را از داخل کراس اوور ساب کامپکت حذف می کند و همچنین از شرکروم خلاص می شود. اثاثه یا لوازم داخلی جدید از مواد بازیافتی بر اساس مواد تجدیدپذیرمانند کنف ساخته شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"